вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

У цьому модулі я розпочала процес планування  обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають моїй темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювала основні запитання, що формують зміст проекту. Я попрактикувалась у  формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для моєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий