вторник, 11 июня 2013 г.
Модуль 4. Рефлексія
У цьому модулі я розпочала процес планування обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають моїй темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювала основні запитання, що формують зміст проекту. Я попрактикувалась у формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для моєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий